ΓΡΑΦΟΜΗΧΑΝΕΥΟΝΤΑΣ #6 - Smith Corona Galaxie Deluxe

Δείτε τώρα στο κανάλι μου στο YouTube το νέο βίντεο της σειράς "Γραφομηχανεύοντας", όπου συναντώ μια εντυπωσιακή Smith Corona Galaxie Deluxe.

Το βίντεο αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τα προηγούμενα, μιας που δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη παρουσίαση γραφομηχανής. Σκοπός μου εδώ είναι να σας δείξω το πώς (συνήθως) έρχεται στα χέρια μου μια καινούρια γραφομηχανή, πριν καν έστω έναν πρώτο απλό καθαρισμό. Γι' αυτό και το συγκεκριμένο βίντεο ετοιμάστηκε κυριολεκτικά αμέσως μόλις έφερα την γραφομηχανή στο σπίτι μου.

Η Smith Corona Galaxie Deluxe κατασκευαζόταν από την αγαπημένη αμερικανική εταιρεία μεταξύ του 1969 και του 1972, έχοντας τον ιδιαίτερα χαρακτηριστικό σχεδιασμό των μεσαίων φορητών Smith Corona εκείνης της περιόδου. 

Δείτε το βίντεο, μοιραστείτε το, κάντε τα σχόλιά σας και εγγραφείτε στο κανάλι μου στο YouTube για να βλέπετε πρώτοι όλα τα νέα μου βίντεο ή επίσης να ανακαλύψετε τα προηγούμενα. 



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια